Dancing in the dark

Helgen har varit kanon ! Börja med Deg hos Angelica ifredags, senare på kvällen upp till Linda och Larsa. I Lördags var vi hos Sofie, där Emma också va. Grillade och sånt. Sen spela vi med Andra ord och senare när Coffa kom lira vi poker, Förlora 4 spänn på de!  Senare drog vi vidare till en slags "fest" Där folk redna deckat. Men trevligt var det iallafall. Sen åkte vi hem vid halv tre ? Sen fick jag cykla från Angelica och hem. Gick fort vill jag lova. Sova några timmar, vakna jätte tidigt, var hur trött som helst, gick och la mig igen vaknade vid 20 över 1. Gjorde i ordning mig.Tog bussen vid 4 till stan.
Hade hur trevligt som helst! Igår var vi på Universeum och Liseberg.
Funderar på att klippa mig, eller toppa bara och färga håret. Är så fult nu så vet inte vad jag ska göra. Ska iallafall ha det färgat innan helgen! nästa vecka är ju Arnedagen också! på Tisdag eller något va ? Hoppas de inte är pissväder så man kan lira brännboll! Taggad för det iår! 

Antar morsan och dom äter i stan idag, Emma och Kajsa är på Lisse, mamma och pappa skulle väl på bio eller något. Palla inte åka med. Så ensam hemma och undrar vad som händer idag ? Får säkerligen fixa mat till mig själv. då blir de nog taco grej med kyckling! mumma!




Kommentarer
Postat av: Jenny

ska färga mitt hår snart också. måste hitta färg.

2009-07-28 @ 21:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0