Torsdag

Ska snart åka till Älvängen och inhandla en grej till maten idag :) som jag så länge har tjatat om att dom ska köpa, som dom aldrig gör. Så Åker med Farmor nu! Så det blir gjort!
Har nog regnat hela förmiddagen tror jag. Känner inte alls för att gå ut. 
Idag har jag tvättat än så länge. Martin skicka "att göra" listan till bröllopet förut, så nu vet jag vad som ska göras :-) Kommer bli roligt. Tråkigt att vara hemma själv. Speciellt på kvällen, kusligt. imorse tyckte jag jag hörde någon i köket, som jag alltid gör när jag vaknar. Men det är ju ingen hemma. Det är kusligt. 

Don't look back in anger - Oasis


Sofia

Kommentarer
Postat av: Jenny

sett på för mycket skräck filmer ^^

vrf inte komma ner till oss :P

2009-07-23 @ 21:59:45
Postat av: sofia

sv: nej ingen alls faktiskt.haha

2009-07-23 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0