Thank you for the music

Städar som bara sjutton! eller int ejust nu, har precis torkat golvet i hallen, den mindre hallen och vardagsrummet. 
Lyssnar på ABBA just nu. Satte igång LP spelaren :-) Massa bra artister. 
Har städat undan och så, dammsugit, vattnat blommorna, och torkat golv. Helt slut nu! 

Ska in till stan om två timmar! Jag och Angelica ska se Drag me to hell på bioduken. Kommer typ skita på mig. Älskar ju att se skräck och sånt. men på bio, där ljudet är tio gånger värre än hemma och en massa folk som skriker och blir rädda! :o 


Gick föresten bra igår med att trycka igenom nålen i örat! haha börja med höger öra.. Gjorde inte så ont. Eftersom nålen var så tunn och örhänget är sånt tjockt som man får när man tar i salong så var det väldigt knepigt att trycka i den med. Men det gick! 
Sen till vänster öra! DET GJORDE ONT SÅ IN I *******  skojar inte! trodde jag skulle dö! Men Angelica lyckades iallafall få igenom örhänget sen också så det var lugnt! undra om man ska låta henne ta de 5:e hålet i höger öra om ett långt tag med ? :-) Sparar ju några kronor! Vill du det Angelica ? 

Nä om det ska bli klart här innan jag åker får jag väl sätta igång. Ska hinna ner i duschen innan också
Pusshej

Baby boom - Magnus uggla är på nu ;-)

Kommentarer
Postat av: angelica

klart du ska låta MIG göra det ! jag gjorde ju mitt 3:dje själv :o

2009-07-09 @ 17:43:46
Postat av: Sofie

TOG NI HÅLEN SJÄLVA??!! :O Galningar!

2009-07-10 @ 09:32:00
URL: http://severinsson.blogg
Postat av: angelica

hahahaa, nej inte vi.. angelica tog hålen själv. så bara jag ! JAG TOG HÅLEN SJÄLV :D

2009-07-10 @ 13:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0