Sommar och Sol

Åkte igår till Brännögård, oplanerat..
Skulle gått på bio med Angelica så berätta mamma att vi skulle ner. Så jag kunde tyvärr inte :( förlåt förlåt Angelica
Kom ner, grillade lite korv. Bland tusen knott och mygg.
Satt väl ute till tolv eller något, sen gjorde vi i ordning oss för natten. Var inte säskilt trött.
Vaknade idag klockan kvart i nio ungefär. Gick ner och kollade om någon var vaken, alla 3 var uppe. Tog med Ellen upp och väckte mamma och Emma.

Sen efter frukosten cyklade jag och mamma in till Torup, ca 5 km. För att handla tidning, apoteket och mobildladdning. Sen 5 km tillbaka. Sedan gick jag till den lilla sjön här utanför och bada. Skönt.

Agge, mamma och Jag åkte till Willo med vatten, sedan in till Hylte och handlade lite till ikväll.
Vi ska åka till Någon strand och grilla.


pusshej sweethearts    

/ S

Kommentarer
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Långasand!!!!!!

2009-07-03 @ 11:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0