She got a body on fire

Hola!
Har fikat med Ulrik (farbror) och Annika och lille kusinen Ida. Så söt hon har blivit nu! och lång! inte klokt !
Skrev precis ut papper som jag måste fylla i innan jag går till Polisen och fixar passet, eftersom jag är "underårig" måste båda föräldrar fylla på och sen ytterligare en som ska fylla i att mamma och pappa är mina föräldrar. Snacka om jobbigt!
Att det ska vara så komplicerat.. Ska ner till stan och fika på Tisdag, så kanske kan fixa det då?  Om dom har öppet. Och jag tycker inte om polisen.

Ensam hemma från och med Onsdag! Emma också hemma då men, och Alexander skulel väl eventuellt hem imorgon, vet inte hur länge han blir hemma isfåfall..
inom en snar framtid blir det kräftskiva också, jag älskar ju kräftor så mycket.. eller inte. Blir räkor för min del då.
Maggan som skall ha det, hon fyllde år förra måndagen.. 18 är hon också nu! Bara jag och Emelie kvar typ. suck...

Crossfire - On fire .. Lyssnar jag på nu, go låt..

 

Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0