Nomadic you, nomadic me

Nu är lappen ifylld, åker ner imorgon  och lämnar den, och bli fotad. hjälp! 
Att bero på fotad.. Jag har skickat in bilder till gts sommar tävling "fota och vinn 5000" haha får väl se hur det går. :-)
alltid värt ett försök. Men hade ju inte suttit fel med 5000! lätt att jag hade sparat allt till Turkland! hade itne så jätte mysiga bilder så. Men det fick bli en på Emma när hon springer i havet. Somrigt iallafall! får väl se vad gt tycker. 

>Har varit uppe sen halv tio kanske? Känns som halva dagen redan gått, men klockan är bara 11.20 går så segt!
Äter lite hallon nu, pappa plockade in en massa igår, har ju hur mycket som helst! Hallontårta snart eller ? om någon hade fyllt år så!

Nästa helg!> inte den som kommer nu, men nästa är det Bröllop! :) Vad roligt det kommer bli, Jag Alexander, Angelica, Viveka och Kenny ska vara "värdar/servitörer" eller vad man nu kallar det.  haha Jag bara undrar hur jag och Alexander kommer klara oss utan att bråka. så här kommer det vara, jag kommer ställa en dum fråga, han dumförklarar mig, och jag säger något dumt och sen är det kört! ;-D För väl försöka att itne ställa någon dum fråga. Men vi har bestämt att han är boss.. så hahah. jisses! undrar hur det kommer gå! Men vi ska gör allt för att gästerna och Martin och Linda kommer få en bra kväll :) med god mat "vi har lagat" *blink*blink* höhö. eller inte..  Kan ju alltid låtsas.. 

Lite segt att det inte händer något idag, skulle varit gott med ett jobb nu då. När dagarna är så här sega!
wellwell


Måste bara lägga upp denna bilden på min kusin Ida. hur söt som helst är hon!


Nomadic - Backyard babies
(sök på spotify/youtube)
Sofia

Kommentarer
Postat av: Agge

Skickade du inte flytbilden på dig, den är ju härlig.



2009-07-20 @ 17:32:21
Postat av: sofia

sv: hahanej. jag ville inte vara med själv

2009-07-20 @ 17:44:52
URL: http://suf.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis till bilden som kom med i tidningen:-).



Puss, puss

2009-07-21 @ 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0