kalas och varmt!

Kom precis hem från mormor och morfar. Har varit där sedan tolv då jag och Angelica hjälpte mormor att fixa inför kalaset. Gjort smörgåsar för oss som inte gillar smörgåstårta. gjort iordning tårtan och sånt. Men var tvungen att dra innan de hann hugga in på tårtan.. så får smaka den någon annan dag. Ska till Annie i stan. Hon lånar sin morbrors lägenhet medan dom är på sommarstället. Tomas Drakenfors.. Han brukar skriva PLING eller va det heter i Metro.. Den där sidan där de står om bussar och spårvagnar och såntdär..

Får skjuts dit av morfars tja.. vad dom nu är till honom, Pinsamt att inte veta..

Annie bor förtillfället på Vegagatan.. :-) Myspys ska vi ha.


Pusshej

Kommentarer
Postat av: Sofie

SMÖRGÅSTÅRTA ÄR MUMS!:O

Åh, myspys, själv ska jag jobba i två dagar till (Y)

2009-07-04 @ 18:43:07
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: Mami

Margareta är din morfars syster, min faster. Birgitta är min kusin, Kenneth är Birgittas man.

Puss

2009-07-04 @ 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0