Juni var grön, kärlekens ögon var blå

Ska alldeles snart sova tänkte jag. Är så trött. Får se vad jag ska hitta på imorgon! Är det inte regn kanske jag tar en promenad. Känner att jag behöver det nu.
Nu har både mamma och pappa semester.  Alexander kanske kommer hem imorgon också. Får väl se.
Dom kanske åker upp till Trollhättan och kollar fyrverkeri och det där. Stannar hemma och sover istället. Bättre val, enligt mig.

Ska nog kolla på Gilbert Grape med johnny Depp, Leonardo DiCaprio och Juliette Lewis
Sjukt bra film! Leo spelar ju så bra!  och Depp är super snygg!  :-) En av de få gånger han är ritkigt snygg, han är ju grymt snygg som kapten jack sparrow också! 





Leo, Depp och Lewis i filmen Gilbert Grape!



Kärleken är inte blind men ganska närsynt
Hon snavar och faller och bär sej ganska klumpigt åt
Men hennes kärlek är smidig  inte en dag för tidig!
Kärleken är ivrig, varm och våt...

goodnight people! 
S

Kommentarer
Postat av: Mami

Håller med dig. Depp;-)

2009-07-19 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0