home

Jag söker en asiatisk affär i stan ! Blir galen vill ha mina thainudlar. haha idioterna har ju stängt affären i Kungälv. 
Någon som vet en bra asiatisk affär..?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kom hem igår från Torup. Blev en snabb visit på Ullared också. Köpte bl.a linne och kjol. 
Sen åkte vi tillbaka till Agge och Kent för att fixa lite käk.. Påväg dit var himlen näst intill svart. i Kinnared stanna vi för att handla köttfärs och så.. Det var så kvavt i luften att de nästan var svårt att andas.
Snabba oss hem och fixa maten för att Agge skulle iväg till hylte och döma.  Som tur var, va inte åskan över oss.

Åkte hem strax efter maten och så. jag  var sjukt trött.  Vägen hem är så tråkig.

men men.

Mama Nudlar. Kan lova att dessa är sjukt goda.



Vattendunken var jätte tung. Eftersom agge har ont i ryggen och mamma har också ont 
någonstans, så fick JAG ta de



Kent och jag var grillmasters. 


Långasand.




Kommentarer
Postat av: angelica

va uppblåst du ser ut ! haha :P

graaaaviiiid kanske?

2009-07-03 @ 19:44:50
Postat av: Sofia

hahah. Nej det blåste ! :P

2009-07-03 @ 20:13:59
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Va där idag med, såååå härligt och solnedgång denna gång.....

Blogg kommer.

Du vi glömde fixa min blogg......

2009-07-04 @ 00:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0