hjälp, nu är jag trött..

.. Riktigt trött vill jag lova. Ser inte klok ut. ser ut som jag har varit och festat i flera flera timmar. Men icke. har bara åkt båt i 5 timmar!  lite trist i början.. ingen alkohol för mig där inte (får ju inte servera alkohol till "minderåriga" vad de nu ska betyda-.-) .. Eftersom min 18 årsdag kommer till hösten. veckan innan Turkland dessutom!

Min mat var rätt god. Bra underhållning, Bra sångare. Men musiken i början är inte riktigt min grej va.. somna nästan ett tag. Men sen så drog mamma och Jonna upp och dansa och jag tänkte.. nej, kan inte sitta och slöa här inte! upp på Dansgovet bara!  Stelt i början haha. men sen så.. Lite mer ösig musik hade jag nog stått på borden och dansat sen.. Tro mig. Där hamnar jag ofta när de party party.. Eller ibland.

imorgon snacka Annie om någon fest i stan, Antar det blir det.. Annars vet jag inte..
Nästa fest är mitt i veckan. på Onsdag då Föne fyller arton ! Klädsel: Blommigt.. vilket jag inte har !  men Angelica har.

Sovadax kanske ?
Ska försöka läsa ut boken idag med..

Grattis till Dala idag föresten.  hoppas du får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0