Come back to me - Akon

Idag har varit en slapp dag. Känner mig nere, deprimerad på nå vis.. känner mig misslyckad, ensam, tråkig..
Hatar sånna dagar.. vil ju vara glad och lycklig !  SATANS GRÄVMASKIN SOM SKA BULLRA UTANFÖR NU MED!!!!
 Nu vill jag bara åka bort från hålan! Annie prata om någon grillfest i helgen, funderar på det. Sova i lägenheten då..
ons nästa vecka är det 18 års fest, med klädsel blommigt. lånar Angelicas klänning.  inom en snar framtid när det blivit fint väder igen ska vi grilla och spela poker och dricka lite och h adet trevligt. poker som jag är så dålig på, kommer förlora så mycket mynt!

Ska ner till Angelica ikväll igen, hon ska göra två nya hål i mina öron, som jag har tänkt så länge att jag ska göra men aldrig blivit av. Så sa till henne att hon får ta tag i det där och trycka igenom nålen!

Well well läsa vidare i Syskonkärlek. boken jag lånat av Angelica.









Fia med knuff och Annie pannie 08.


Hos Agge och Kent.


gött.








Until you come back
I can't breath
Until you come back
I got no reason
Got my heart, my heart down on it's knees
I still need you beside me

Kommentarer
Postat av: Agge

Snygga tapeter du:)

2009-07-08 @ 21:50:59
Postat av: Mami

Du är den bästaste Sofia som finns, bara så att du vet.

PUSS OCH KRAM

2009-07-08 @ 22:48:49
Postat av: My

Cool blogg =)

2009-07-09 @ 00:01:53
URL: http://myranw.blogg.se/
Postat av: my

sv: så lite så =)

2009-07-09 @ 09:49:01
URL: http://myranw.blogg.se/
Postat av: Ida svara

Hehe ja våga aldrig tävla. Men när ja väl skulle börja tävla så skada hon sig i hagen. Hon va "sjuk skriven " ett helt år.. De tog väldigt låg tid innan hon blev bra igen, och ja kunde börja rida riktigt igen,, och när det gick som bäst för oss två så bestämde vi oss för att sälja henne.

2009-07-09 @ 16:35:52
URL: http://mixxde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0