Fredag

shululu !
Hemma nu efter en ganska seg dag i skolan,  Har precis ätit, och ska snart packa  o sen dra mig mot skepplanda. Idag måste det gå bra :) Vi möter iof ett hyfsat bra lag, men ah.. vi fixar de.  KOm och kolla vet ja ! Matchen bärjar 20.30 !!! BE THERE! (elle nåt) Möter Lerum btw..

Alexander kommer hem idag. Gott, hoppas han o pappa tar en tur till skepplanda så hinner dom kolla sista perioden. haha

Juste ! Härom dagen, eller igår. När vi satt och fikade. Började någrai MP prata om Disktrasor...
lät ungefär såhär

Emma - Alltså usch för disktrasor de är så äckligt.
Maggan - Aa fyy, fast sådär jätte äckligt tänker jag inte på att de är.
Emelie - Jag brukar köpa rosa disktrasor för de ser finare ut.
Daniel - Ne, jag tycker blåa är helt okej!

HAHA lilla daniel kom från ingenstans o tyckte blå disktrasor var okej! ahaha a det var riktigt roligt.


Wellwell, Mejlade Ateljé Nova idag...  Ringde dom häromdagen.
Kolla in deras hemsida ! ateljenova.com


Ne. Nu ska jag packa.. kösshaj.


visst ja..


LAND - HUVUDSTAD

Kommentarer
Postat av: Mostera di

Rumänien - Bukarest :)

Kram!

PS.Hoppas matchen gick bra! DS.

2009-01-30 @ 18:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0