trött

HEJ! kl är halv åtta, jag är trött. Ska åka med Angelica till LERK idag, och fota till en grej i skolan. d jag ska fota kallas "dokumentär" Så tyckte d va smart att fota när ngn tävlar, i detta fall angelica.
Ikväll är  det träning igen. ska bli gött :) Angelica  ska dessutom med mig o träna idag, (Y)


jaja..




Björn Gustavsson spelar WOW
hahah "här kan man va, här kan man va o här kan man va"

Björn: Watch out? de nåt me klocka.
Killen som filmar: Eh, Watch out är se upp tror jag?
Björn snackar i headset: Håll käften!
Björn snackar till kamerakille: Vad sa du?
Killen som filmar: Eh, Watch out är se upp tror jag.
Björn snackar i headset: Han tror vi ska se upp....
Är det nåt där uppe elle ?
Det är nåt med klocka. Fan helt säker på de. Watch.?

hahaha. idiut :)



kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0