Torsdag 19 Feb

Hej.

Veckan är snart slut.. och apu har varit i full gång inhouse. jag och Sofia fick ett projekt om att marknadsföra medieprogrammet.. Så vi ska åka runt till skolor och intervjua elever.. Fråga vilken skola dom vill gå osv.. Ska till Kyrkbyskolan vilken dag som helst här nu... vårt FILMteam har inte vart i skolan.. så har ej kunnat gå dit. Fick ett möte med SYV där oxå. Så ska gå dit på Måndag och prata med honom om vad han tycker.. Har hört från vissa håll att den här killen har gett Elever dåliga vibbar om ale. Vilket han absolut inte får!?  får se vad han säger till oss.

Sofia och jag har våra morgonmöten i soffan med Te och nybakat :) gott! 
Nästa tisdag skulle ev Bjarne bjuda på Semla... eller om vi skulle ta med själva.. kommer ej ihåg hur d blir :)

Men vi har de riktigt mysigt i skolan nu faktiskt.
Ska ut på praktik v 11 och 12... På hemtex i Nödinge.. givetvis NÖDINGE-.- där det alltid är köer och kaos.... 
Varje dag denna veckan har jag lyckats ta bussen runt den tiden dom ska spränga.. så där blir bussen stående ett BRA tag..... Tog hålanda bussen igår och idag,.... FÖR 600 va sen. Suck.. Snorungar i massor som ska till skepplanda..! Blir så trött! kasta snöbollar på bussen... hur moget är det. De kokade verkligen inom mig!

Imorgon är det dans ! Sen åker jag förmodligen in till stan.... 
På Söndag är det match i Göteborg , Vi har ingen målvakt, Cristel(?) bröt nåt ben i handen och kan förmodligen inte stå mer denna säsongen. och vår nye målvakt från de yngre tjejlaget, som dessutom ska börja i vårt lag. kunde inte på söndag..Redan bokad, med sitt band...  Så vår Center Lina ska stå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0