Akon - Keep you much longer

Skolan va riktigt seg idag.  i mediekunskapen fick vi en uppgift då vi var tvugna att gå ut :o Men vi gick bara ner till torget gick in i tobaksaffären o fråga om vi fick en sån "affish" som var på utsidan .. ni vet "Drömvinsten 80 miljoner" "tävla och vinn lyxresan" lalala så tog en sån.. gick tillbaka till skolan.. Men först till UM tänkte beställa tid, så hade hon sånt möte med massa .. så palla ej gå tillbaka sen.  A så vi satte oss i cafet sen, o gjorde uppgiften..Sen käk.. sen framkalla jag rullen som jag fotade i Söndags.. Ska klippa o försöka hinna kopiera dom imon.  Sen drog jag in till stan, hem till michelle hämtade pengar.. Hon bor numera i Kortedala.  Så mötte vi hennes pv, Brian.. eller snart blivande iaf. Trevlig kille, Sen drog vi till fröken ... Ovanligt..... Sen hem.. KÖER i massor. Blir så trött på de nu.. var i lödöse tio i sex när bussen ska va där 5 i halv typ. Sjukt segt. ringde pappa.. (A) börja gå så tog han upp mig o lalala.. Har nyss käkat.. slängde in lite tvätt i tvättmaskinen.. kände att jag behövde tvätta :o hoho..  har glömt av de typ varje dag i en vecka nu :p ha klant.

Well well.

Darkness in the Night
I'll Find that Light for You
As Long as I got Eyes
I'll have a Sight for You
Long as I am Alive Baby I'd Die for You
I Wanna Be With You

Wish I could Keep You Much Longer
I know You gotta Go cuz you got things to do
Wish I could Keep You Much Longer
Now You to Busy for Me Girl like I was To You

Wish I could Stop By
And Maybe Say "Hi"
Wish I could jus Stop By
And Lay By Your Side




Kösshaj

Kommentarer
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

visst är dom? :)



är du med och tävlar, skriv isånnafall om du har registrerat dig så jag vet att du är med i tävlingen :)

2009-02-02 @ 20:58:21
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Mami

Bara en vecka......

2009-02-03 @ 13:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0