lov

Hej !

har ju lov nu som ni säkert vet. Har haft ett väldigt lugnt lov hittills, bara varit hemma o tagit det lugnt, o letat praktikplats. går väl ingen vidare.

Kom nyss hem från en promenad. pappa skulle ner o hämta mormors bil på verkstaden,, så jag följde med honom...
Nu sitter jag o tuggar morötter ^^  nyttigt och gott.

Ska kanske till Kungälv imorgon och simma med sofia. Alltid skönt.
Dans på Fredag.. .och därefter kanske till stan.. får se.
lördag vet jag inte.. Söndag träning :) och då. är d bara 1 vecka kvar till matchen, som jag redan är taggad till^^ sjukt.
kom dit o kolla fastän d ej är hemma.. Svingeln hallen.. säkert nämnt tidigare. Vill verkligen satsa på det här. Äntligen har jag hittat sporten för mig. Saknar ju hästlivet lite, riktigt sugen på rida igen. Kanske ska iväg o göra det med klassen.. på en idrottslektion, de hade vart kul.  Det är väl det enda som är roligt med vår idrott.. att vi gör mycket annat än bara idrott i hallen.. vi har bland annat.. vandrat,  boxats, klättrat, fäktats, åkt skridskor, simmat....  As gött.

Well well.

Ska kolla tv nu.


ha d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0