kaos

Apun är hetsig... Igår var vi o snacka med SYV på kyrkbyskolan... och idag var vi där och intervjuade några elever... och Jag gjorde klart flyern.. Så snart ska vi åka ut till skolor i kommunen och grannkommunen o dela ut flyer.... suck.. ska ha ork till de med..

Var med michele i stan idag. Gick till Fröken Olssons satt där o myste o drack vatten ^^
Sen skule jag åka med pappa hem så åkte till stigcenter osv... SEN när vi skulle hem!!! Va de kaos ..De va kö kö kö kö.. o pappa trodde de berodde på krock i olskroken... att alla bilar tog den vägen osv.. men väl nästan vid rondellen vid ?? så står en polis.. -.- pappa frågar vrf han stängt av vägen.. de hade brunnit i nån bilverkstad.. så ja.. .vi fick vända o stå i ytterligare köer .... väl på stora vägen va de lugnt.. men när man kommer till Nödinge... aa gissa vad.... KÖER.... körde lokalbanan och starrkärr... iaf... Detta tog 2 timmar att åka från Stigscenter till Nygård... BLIR SÅ TRÖTT.


Aja... nu ska jag mumsa i mig en hembakad semla.. Snälla mormor och emma bakade förra veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0