hajhajrååligt.

hajhaj.

Äntligen klar med städningen. Tog typ hela dagen, med några långa pauser emellan.  + att jag ska möblera om varenda gång jag storstädar typ. sjuk grej jag fått för mig.

Hade prov i mediekommunikation idag, gick väl hyffsat bra.  suger överlag på att skriva prov. tappar allt när jag väl sitter med pappret framför mig.
Har prov i Samhäll imorgon. Aldrig haft så här mycket prov på 1 vecka. Hinner ju knappt med. (Man är ju nästan bortskämd)
Men slutade kvart i tolv idag , det var riktigt nice.

Var hos UM idag med. fixa cerasette. good good.

ehm resten av veckan blir chill.  imon slutar vi iof fem. Men blir fikatajm ju.  Det kan man ej missa.
fredag är d alltid chill. Sen dansa. hajhajrååligt.
tjötar om  d hela tiden tkr jag, men d ska bli riktigt skoj.  Om några veckor kan jag lära er några riktiga moves. hoho. eller inte.

lördag har jag hört d blir fest i Hjärtum..... Något att ha ? eller skita i d.? tja får väl se vad för folk som ska dit...

Söndag, träning.  Gott !

Lov nästa vecka me. d nice!!


shululu bitches !


"I got it from my mama"

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är nått fel på um i nödginge ! jag var ju fan tvungen att beställa tid :S

bög edet..

2009-02-05 @ 13:49:57
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: viveka

bikiniöverdelan kostade 149 tror jag det var. gå in på hemsidan o kolla:D

2009-02-05 @ 13:54:20
URL: http://vivekaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0