hjälpa vårt uf att gå runt?

hej. Nu ska jag göra reklam för vårt ungföretag / projektarbete.
Nu är vi igång på riktigt. Bloggen är fixat så nu ligger alla bilder på smyckena uppe. Man kan kika välja Vilken man vill ha och sen mejla oss om det, så löser man allt! :) Igår va det UF-mässa i skolan. med alla UF från skolan .. Vi fick sålt 10/17 smycken. Great Enligt mig. Så nu har vi samlat ihop mer pengar, så vi kan tillverka fler inför UF-mässan på Elfack .. Mycket fler männiksor, stort alltså Behövs en utbud. Så vi ska köpa in och så ganska snart, ska kika på Ullared på torsdag om jag finner Något!
Jag är ekonomiansvarig i vårt företag .. Hmm haha. Det här blir nog kanon! Många tyckte Att vara smycken var Båtar Finare och billigare sv våra konkurrenters smycken! Positivt .. Dom TIG väl SINA 120 kr för, medans vi tog Ett bra mkt billigare pris ...


http://detaljdesign.blogg.se


Jag och Emma i våran "snygga" MONTER ..
Bättre ska den bli till svenskamässan ..


 
Diamond

Hemsidan är väl inte helt klar, priser och annat står inte med, men det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0