God fortsättning

Igår åt vi gemensam frukost med mandel i gröten. Jag fick mandeln! Andra gången!
senare åkte mamma, emma och jag upp till mormor och morfar och bytte julklappar. smaka på hennes goda skinka! mums. Sen hem vänta på Kalle Anka.. När der var slut började jag och Emma med maten så smått. Sen kom mamma och pappa och hjälpte till.. Så mätt man blev..
Därefer öppnade vi julklappar. jag fick vad jag önskade mig :) Tack min kära mamma och pappa!
sen fick jag "ring for sex" klocka, gissa  vem som köpt den liksom.. haha.
Parfym,spegel, pengar, dvd, body creme, kalender, ja lite smått och gott. :) tackar så mkt för allt.
Ska nu i mellandagsrean kika på en system kamera och ett minneskort till telefonen OCH sist men inte minst en nyårsklänning!
Snart kommer Agge,kent och ellen hit och vi ska öppna lite mer paket. Sedan bär det av till Nygård som vanligt. har fått med mig Angelica på detta också... 


Kommentarer
Postat av: Angelica med C

vem fan köpte den ? :P

2009-12-26 @ 19:24:37
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0