eh hola

Imorgon är det nyår och då ska vi äta middag hos Sofie i Älvängen.. Jag, sofie, angelica, hampus och två polare till honom. Sedan kommer Frida och johanna.. Därefter tre tjejer till. Sen drar vi vidare.. Denna nyår ska bli mycket bra. Förra året var ju inte tjohej direkt. Utan jag med en massa brats och backslick killar, tjejer jag inte kände och Annie.. Ingen nyår med Babe iår.. tråkigt.. men men..
var ute och fotade en i morse lite snabbt. Frös ju ihjäl.. Så det blev några snabba bilder. Finns på facebook!  För dom som inte vet så har jag köpt en systemkamera :) äntligen!

Varit en riktigt segdeg dessa dagar. Har inte orkat göra något. Kollade igår på Brooke knows best maraton på mtv. brabrabra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0