Dålig uppdatering.

För att jag inte vet vad jag ska skriva, och absolut ingen ork till det.
Men nu sitter jag ju hemma själv. och har inget bättre för mig.. Pappa kom förbi Ateljen och vi åkte till Lilla Edet för att jag skulle ta svinsprutan. Eftersom det aldrig hände något i skolan! Eller dom ringde mig aldrig om att det var på Torsdag man skulle ta. Så jag sket i det. Sen har Daniel varit här två dagar...  Myspys.
Imorgon är det den tionde och då är det 4 månader :-) .
Ryttargalan var skoj, god mat, Elin är duktig!
MYCKET dans, rösten höll knappt mot slutet av kvällen, men dagen efter var den kanon bra igen.
Har känt mig lite småkrasslig nu ett tag, haft(har) onti huvudet.. Och halsmandeln är svullen åter igen. Men på andra sidan så är något annat svullet, inte kan det vara mandeln, gör tio gånger ondare och är liksom som en kula. har ingen aning om vad det är. Läskigt. Åkte med pappa och pelle ner igår, och pappa idag. Skönt att kunna åka med dom :) Slippa åka bussen!

Idag fick jag fixa iordning för laminat  på jobbet, fixade det bra!. Förstörde inga bilder phhu :) hehe.

nu ska jag hoppa ner i duschen och sedan lägga mig, och hoppas vakna frisk och kry. kysshaj



Daniel
Eftersom de är få som sett honom så här ni bild här :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kunde du inte hittat en fulare bilg=)

2009-12-10 @ 01:12:27
Postat av: Anonym

lägg av

2009-12-10 @ 09:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0