All I wanna do is *BANG BANG BANG*

Skolan imorgon. Har Absolut ingen lust. Åker till Hålanda imorgon bitti. Ta bussen därifrån till Skolan.. Lite fortare går det. I helgen har det intehänt mycket. Söndagen gjorde jag ingenting. Igår åkte jag hem till Daniel.. Satt och glodde på film med Hans Familj.. Gick och la mig efter kvällsmaten och de. kollade på mamma pappa barn och väntade på att D skulle komma hem. Han kom hem rätt tidigt :-) Var super pigg och kunde inte sova. och vakna på morgonen av att de va jätte varmt i rummet! Ska snart lägga mig tror jag, Hoppa i duschen först sedan sova! Segis dagar i skolan denna veckan. Imorgon är det bara upprop- på Torsdag är det TråkVingslaget. På Fredag vanliga lektioner slutar iof kvart över tolv då så det blir gött. Nästa party blir edetnatta! Där efter "you're Wanted for a Party"  Har bestämt att jag ska med mamma och dom på västernfesten. Var ju trotts allt för familjen . Ska bara komma på en snygg outfit till kvällen. Någon som har förslag ?
Grattis på Ellens Namnsdag också!

40 dagar till min födelsedag
46 Dagar till Turkland!

Måste duscha nu. Trött som en Idesovande Björn.
Goodnight


Sofia

Kommentarer
Postat av: Ellen

TACK!!!

2009-08-19 @ 14:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0