jag, bakfull? Aldrig!

Ligger i min säng nu och kollar full frys. Mamma och Pappa är på Locktorp. Alexander åkte väl också dit en sväng.. 
Har varit seg hela dagen idag. Vaknade runt elva och var allt annat än pigg. 
Gårdagen började med att jag vakna, baka scones, ringde angelica och kolla när vi skulle åka till Älvängen. Sedan hoppa jag ner i duschen.. därefter fixade håret. Eller försökte. Resultatet blev som de blev. Cyklade sedan ner till Angelica. Glömde såklart busskortet så vi fick köra hit först och sedan till Lödöse. Kom till Kenny och Viveka började fixa med maten.. oh så gott det var! Sedan spelade vi Mariokart (stavning?) Åkte hem till Angelica vid sju. Bytte om börja dricka lite.. Satte oss på Altanen och spela poker. Sofie kom vid nio upp till oss. Gick till Erika halv 10 ungefär. Då var de dansa dansa! 

 
Angelica jag börjar få längtan till Turkland !!!!!

Kommentarer
Postat av: angelica.s

JAG SÄGER JU DEEEEEEEET, BÖRJA GÖRA LISTA PÅ VAD SOM SKA MED

2009-08-16 @ 13:15:54
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Vadå resfeber!! ;-)

2009-08-20 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0