TRÖTT!

Trött idag med. Förstår inte varför jag är så trött. Jag lägger ju mig tidigt.  Igår var la dagen sådär.Alla andra slutade 10.10 och jag slutade 15.25 så ja.. Eller 6 st i vår klass gjorde det. Men ingen var kvar till den lektionen förutom jag!  Så satt och hade Expo själv med Bodil. haha. Kul. Fick öva på Snabbtexning.  Skit svårt va det faktiskt. Strecken blev skeva hela tiden. Fick sluta en timme tidigare. wow.

Idag slutar jag 15.25 Men ska flytt aupp den sista lektionen till den långa hålen vi har efter första lektionen. Så vi får sluta tidigare. Men det kommer itn ebörja gälla fören om en vecka. :-(  Graf idag också . Orkar inte. Nästa vecka är också fotografering OCH Mössprovning (?) Eller va man kallar det.. Snacka om att vara ett år före.

Ska ringa vårdcentralen också. Och Måste ringa Hon på Ateljé Nova. Säga att jag kommer på Fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0