Städ och Stan.

Igår städade jag hela dagen! Vilket åskväder som drog in samtidigt också. Såklart mamma skulle åka när det var som värst, och jag var ensam hemma. usch!  Sen kom pappa hem vi käka kebab och pommes sedan drog jag och angelica, jossan till stan. Angelica och Jag tog moppen i lagom tid. var framme kvart över. så kom Annika ut stod och tjötade med henne till typ 20 över. tar ju lite tid att gå ner till bussen med. så fick springa halva vägen. Angelica kom precis till hållplatsen när bussen kom. så återigen hade vi tur!  Jossan hoppa på vid södra.

Väl nere gjorde vi inte mycket. Gick upp mot avenyn träffade Richard. Gick upp till götaplatsen där Bob Hund spela. Men vi vände ganska fort.  Satte oss på en bänk lite längre ner.. Så fick vi se 5, 6 killar stå och sjunga. Sa till Angelica att vi går dit och kollar. hehe Det var Göteborgs killkör. dom drog håkan hellströms känn ingen sorg för mig göteborg, en låt av M.J och många fler. hehe sålde demos för 50 kr också. Jossan och Richard var tvungen att dra lite tidigare. Jag och Angelica drog vl tio i elva till spårvagnen som var sen och dessutom full! fick lite smått panik när vi skulle gå av.  Angelica köpte pommes och ostdip. Gick till Terminalen. Var inte så många folk där då.. Men sedan bussen blev full och lite till. så dom fick ta in en extrabuss. Vi fick sittplatser denna gången också iallafall.

Ska baka lite scones nu. mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0