opaa

Kom nyss hem från Angelica. kollat på hälften av "Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren" och "Grind"
Var innan i Lödöse hos Jenny och hälsade på lite snabbt, pratade lite och så.

I veckan har jag inte gjort speciellt mycket. Träffade Sofia i Onsdags, åkte med henne till Stenungsund och fikade. Jätte trevligt! Sedan åkte jag hem och sen till Daniel. Där jag varit tills idag. Var hemma en stund igår, då jag eventuellt skulle åkt till Mellerud. Men eftersom klockan var så pass mycket så gick inte det. Så åkte tilbaka till Ytterby. Och väntade tills han kom hem. Sen somna vi på soffan. Trötta båda två. Åkte hem idag vid 3 var hemma runt 5 kanske ? Tar lite tid att åka. Träffade Amandus på Hålandabussen också. Så Annars har det inte hänt något idag. Är väldigt fest sugen vill jag lova.

Ska nog somna till Full Frys nu. Var ett tagsen man såg den. 
haj


Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0