Ny vecka.

Skolan har varit så seg!! 
Först Grafisk kommunikationsom man inte gjorde någonting på.. För vi skulle "tänka" på något vi kunde göra.. Vilket jag inte gjorde. Sen hade vi Projektarbete! Och det gick rätt bra. Starta "ungdomsföretag" typ. Så vi satt och planerade vad vi skulle göra osv.. Sedan var det lunch och studietid.. Tråkig skit. Där efter var det dags för Arbetsmiljö och säkerhet. Ännu tråkigare fick ett dunder tjockt häfte vi ska läsa. Lektionen gick jättesegt. Sen var det dags för Grafisk illustration. och då fick vi klippa och klistra. kul kul! Slutade tjugo över fyra! 

Schemat kommer ändras massa så kommer sluta fem på torsdagar. Bara för jag saknade 50 poäng. Var jag tvungen att välja till ytterligare ett Ival. så det fick bli formgivning. bläääää. 
Sova typ nio idag. Eller iallafall tio om jag ska ha sovit något till imorgon!


Föresten Grattis Alla som heter Bartolomeus. 
Kan man ens heta så ?



Riverside (radio remix) -Sidney Samson  
partylåt oh yes!

Någon som taggar för Edet Natta på Lördag ? oja!



Miss u




Sofia

Kommentarer
Postat av: Angelica, vem annars?

Jag hade miljö & säkerhet förra året, haha.

Nej jag har inte börjat tagga alls!

2009-08-24 @ 19:08:34
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Sofia

tack så mycket :)

2009-08-25 @ 13:54:45
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Angelica, vem annars?

haha, jag ska di-i-i-it!

nej, blev inte så..

2009-08-25 @ 16:03:52
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0