Let the party begin

Sitter hos Angelica nu. Hon sminkar sig för fullt där nere. och jag sitter här och blir döv av musiken :-)
Tror jag börjar bli sjuk. Eller är väl redan sjuk. Halsen gör as ont. Känns som huvudet är ett stort klot som inte rikigt kan hålla sig uppe alltid. Halsfluss på gång också känns det som. fy!
Men nu ska vi inte tänka på det.. för snart åker vi till Lilla Edet och ska parta. Rigge m.fl ska vi möta upp också.. Skulle varit på förfest hos Nina men de blev förhinder.. Synd:/ Men men träffar dom inne i edet sen ist.

Var i stan idag och träffade Daniel. han var lite sen så hann kolla i lite affärer
Hitta en jätte fin kjol på cubus för bara 100 :-
Och EN jätte jätte fin klänning på rut m.fl för 300:- tror jag det var Den var super fin! Blev så förälskad! ska nog chinga den när jag har pengar.. men bara kanske.

Well well
Nu är det igång köss



Sommartider - Vasco & Millboy ft. Marbella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0