Fredag.

Jag är så trött. trotts att jag bara haft två lektioner idag. Grafisk Illustration och Foto B. 
i Foto gick vi igenom allt det där med Bländare och slutare ljussättning osv.. Skulle vara bra att äga en systemkamera så man lär sig dom där sakerna någon gång. Gick igenom det förra året med. men inget av de har fastnat.
Slutade halv tolv, satt och väntade på sofia till 12. Vi gick och åt med Daniel och Emelie. Sedan skulle jag ta 27 bussen från skolan.. Men tror ni jag missar den eller ? ja. Så klart. Så tog första lila till stan och väntade där på 600 istället. Orkade itne gå tillbaka till skolan.

Idag är det jag som lagar maten! Blir väl inte så mycket laga. 

 

Kommentarer
Postat av: Agge

Du kan få låna min, men den är ju inte digital:)

2009-08-21 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0