First day at school

Så nu har jag ätit och så. Tog moppen till Hålanda och tog lilan därifrån. Var i skolan halv tolv. Sofia väntade där på mig, vi och Issa gick till idrottshallen där alla 2or och 3or skulle samlas.Fick höra rektorns tjöt en stund sedan till matsalen och hämta en baguette och en mer. Satte oss i solen en stund.. Sedan typ tjugo i ett gick Sofia till Sin nya klass, Issa till sin klass och jag till min.. För att gå igenom massa tråkigt och få schema, busskort, skåpsnummer o sånt.
 
Juste framför bussen i morse åkte en sån där Google bil med en stor kamera ställning och kamera på taket.
Dom flesta har säkert hört talas om den



Ser inte fram emot morgondagen! Börjar iof 9.30 rätt gött. men ändå segt med de där vingslaget..
Efter skolan åker jag in till stan och köper kalender och skrivblock och sånt där som man behöver.. På Fredag börjar lektionerna.. Suck. Grafisk Illustration och Foto för min del!



Ciao


Sofia

Kommentarer
Postat av: Sofia

2009-08-21 @ 10:52:08
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0