en ära

Vad kul det var igår. Så fina ni var.. Martin,Linda och Anna, Emil! Ett jätte tack för att vi fick servera er :-)
Höll dock på frysa ihjäl säkert en halvtimme/timme innan vi kunde åka hem, trotts att jag hade jacka och sånt på mig.
Kom hem vid 3 gick ner i duschen och duscha i jätte varmt vatten. Men när jag gick och la mig frös jag lika mycket igen!
Maten igår var god med. :-) och Tårtan var jätte fin!
"Bröllopsvalsen" var nog den bästa dans jag sett. inte så mycket till vals va, men haha kul att se var det.

 

Efter allt var klart och snacksen framme gick vi upp och dansade, angelica försökte bugga med mig, jag som inte kan sånt där. flög runt och blev yr. (billig fylla)


När kvällen var slut hade jag ont i fötter,ben,rygg och dessutom frös :P
Men det var det värt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som en spännande dag ;)

Är "den underbaraste människan i världen" den jag tror det är? :O ;) hihi

2009-08-02 @ 21:16:52
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: Martin

Tack själva för all hjälp

Ni gjorde ett KANONJOBB och vi är evigt tacksamma

Martin/Linda

2009-08-03 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0