Valborg

Idag är det Valborg, Alltså kungens födelsedag!
Så vad händer idag då... Cortégen.. Sen kanske Saltholmen, får se om jag orkar.. är inte så peppad för det idag faktiskt.

Skolan har varit sjukt seg idag... varmt ute, kallt inne.. men så onödigt o vara i skolan en sådan här fin dag !?
Är ju Festivalborg här i skolan idag,, massa oljud från idrottshallen nu alltså, dom måste ju få ordning på allt o bla bla....
Niclas min klasskompis ska vara med där med bandet The Cloud..
Petter kommer också hit, de lär ju dra dit massa unga "fans" hahah.,

Fixade mina 2 bilder till fotoutställningen på studietiden. Så det är klart.. nu ska dom bara komma upp .. och det blir på Måndag tror jag.



( KLICKA PÅ BILDERNA SÅ BLIR DE STÖRRE. )

Här är Några bilder jag fotograferat, framkallat, och kopierat i ett mörkrum alldeles själv!
Mycket stolt. Fick MVG på Övrigt ju, där bl.a bilderna på Angelica var med. han tyckte dom blev skitbra!
Bjarne tyckte såklart Bilderna på Alexander också var bra, men själva "porträtt" blev de ju bara VG på.
bättre än G iallafall..

Kommentarer
Postat av: Mona

Du är jätteduktig. Verkligen fina bilder, bra jobbat.



Kram

2009-04-30 @ 23:53:37
Postat av: Kim

NAAAAAAAAAAAAAAAAJS"!!!#!#!##!

2009-05-04 @ 14:09:39
Postat av: sofia

haha spela över ?

2009-05-05 @ 07:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0