Om du bara vill så säg till, jag kan va din vän när natten faller

Tja! helgen har varit sisådär.. I Lördags gick jag hem från angelica ganska tidigt.. Solade en stund när jag kom hem.. Sen skulle mamma och pappa iväg på någon slags teater. Så jag var hemma med Emma.
Angelica kom upp en stund sen, Vi kollade på Kill Bill Sjutk trött blev jag av att se den filmen haha.
Angelica drig i vilket fall hem efter den.. då kom även mamma o pappa hem..
Jag gick o la mig ganska tidigt faktiskt.

Igår var jag med angelicas familj hos Kenny och Viveka.. Viveka hade fyllt år så hon hade kalas :) God kycklingsallad god tårta goda kakor! De gjorde ni bra !! :)
Vet inte var klockan var när jag kom hem .. men var sjukt trött.. O dessutom var ingen hemma så satte på Wanted..

Imorgon börjar jag fem i elva :) nice nice! Halva klassen har Np i Engelska...



uuh de åskar :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0