do do do-do

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Sofia
Smeknamn: Suf, Fia 
Låt som när du är ledsen sörjer till? har ingen.
Vad säger du för att imponera på någon? Imponerar sällan på någon
Hur imponerar man på dig? jadu....
 Brukar du skratta för dig själv? Ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS:et?  "hej vännen, vad händer ? "
Äger du några converse? Naj
Sprit, cider, vin eller öl? Cider då.
Vad har du för mobil operatör? Tele2Comviq
Är du allergisk i mot något? nej
Hur svarar du i mobilen: "hej2
Vem ringde dig senast? Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? kommer jag inte ihåg...
Antal timmar sömn inatt? Vet inte...
Sov du ensam?  Ja....
Brukar du komma i tid? Jadå
När mår du bra?  Alltid...
Hur känner du dig nu? trött....
Hade du en bra kväll igår? Ja, Grillade o hade mys med töserna i nygård..
Favorit dryck på morgonen? juice
När brukar du oftast gå och lägga dig? runt 22-23.
Är du blyg? Ja, när jag träffar nytt folk...
Sysslar du med någon idrott? Innebandy och Dansar...
Vill du hellre ha mail än brev? ja...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Är du nöjd med ditt liv? Men det klart.
Är du bortskämd? Nej.. eller kanske lite ibland...
Vad gör du i morgon: softar..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? oh.... vill jag inte ens prata om....
Vad behöver du just nu? Sömn.
Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad använder du för shampoo? Inte vet jag
En speciell dag du minns?  .....
Hur gammal är du? 18 i September...
Tycker du om någon just nu? Kanske,...
Du samlar på? Inget.
Gröna eller röda äppeln? Gröna
Gillar du golf: Nej! 
Vilken tid gick du upp idag? 11.00
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? nej
Vad ska du göra ikväll? film... sova... 
Är det okej att gråta? Ja?
När grät du senast: Längesen
Laddar du ner musik och film från Internet? Nej
 Vad skulle du göra om du vann en miljon? Flyttat !!
Bär du glasögon eller linser? Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej,.,
När går du upp ur sängen en helgmorgon? beror väl på när jag vaknar...
Har du piercin? Endast i öronen, har funderingar på ta hål i bröstvårtan och tungan
Vill du gifta dig? Om jag finner någon jag vill dela resten av livet med..
Vill du ha barn?  Absolut.. men det är ett tag kvar.
Solar du ofta? När det är sol ute..
Är du bra på att laga mat? jadå
Är du flygrädd? Kan jag inte svara på.
Hur vig är du? oh inte alls.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? twister
Tror du på ett liv efter döden? Nej
Tycker du om sushi? Usch!
Vad äter du helst när du ser på film? Godis eller chips
Bor dina föräldrar tillsammans? JAo
Har du tandläkarskräck? Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska? beror på hur trött jag är osv...
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns? har hänt.... men mycket längesedan,.
Biter du på naglarna? river tyvärr.
Hur ofta tränar/motionerar du? när jag orkar går jag,,, annars tränar jag ju innebandy o dansar,,,
Senaste låt du hörd? Vet ej.....
Vad gör du på helgerna? Fest, tar det lugnt,, umgås...


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: ja, jag tror det blir den faktisikt ;P



allt bra annars?

2009-04-07 @ 22:00:05
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Emmah

du har ju inte blå ögon!!!!!?

2009-04-08 @ 14:52:35
Postat av: Z A N D R A

sv: härligt ;D

ja, skööönt ;D

det är brabra ;D

gör du då?:)

2009-04-08 @ 15:12:32
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Mostera

Vilken tur du har! Twister finns i Turkiet ;-)

2009-04-08 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0