'sunshine

igår kom Annie till skolan :) Trevligt och träffa henne. Hade så mycket att prata om. haha.
Sen åkte jag till kungälv mötte Angelica och Jennifer. Gick till Donken.. Angelica skulle äta..sen till dansen....

Efter dansen... Segade bussen.. så vi missade såklart 600 i älvängen -.-  Nästa buss gick om en timme, men då hade vi inte kommit hem från lödöse-.-
Ringde först Elisabeth, hon kunde inte köra, Christer var i skogen, Kenny skulle inte till nygård. 
Mamma hade fullt upp med mat hemma till massa barn Emma hade hemma.  Pappa fick jag inte tag på först. Men så ringde jag igen och då va han givietvis i lödöse. Så stackaren fick vända och åka tillbaka till Älvängen.
Träffade Martin lite snabbt innan pappa kom.

Sen iallafall bar det av hemtill Angelica och sätta igång med grillen och så.  Jag var sjukt hungrig varken ätit eller druckit på hela dan.. illa.. iallafall efter en bra stund va de färdigt.
Sen åkte vi hem till mig och hämta lite filmer med Stefan och Krister.. ovanligt.. + lite andra med då.
Hann med att grilla Marsmellows också .
 Sedan gick vi upp och satte på Barnaskrik och jäkelskap.. Båda var sjukt trötta... halv sov igenom allt och smsa.

Idag får vi se vad som händer ?
Skall iallafall ut o sola snart.. Behöver färg!

...................................








fotat med min mobilkamera


fotat med min mobilkamera




Fikan vi hade i Torsdags var chips, dip, ballerina och jätten.
Nyttigt...
bilden är av Emma Asplund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0