oh snap

Helgen har inte varit lugn 1 sekund.... fredags.. Åka till Angelica på kalas,, sen vidare till skepplanda på fest. SÅ Sov vi hos Martin.. och Nisse, eller jag och angelica sov inte så mycket. GIck ju inte! jätte pigg va man.
Hem dan efter vid 3 eller va de va.. duscha.. fixa sig igen... åka ner till angelica börja fixa för festen hos henne. Halft död var man oxå.
Jaja.. kl 2 eller något städade vi.. sen gick vi o la oss, sen upp kl 10 dan efter åka hem gratta syster .. hjälpa till lite hemma, men blev inte så mycket med de. Vilade mig ist.. Sen vid 3 kom det folk, dax att äta.. sen singstar,,Och min röst var ju inte i sjungaläge. skev..... Efter lite sång spelade vi "med andra ord" Jag och Angelica vann!  Klart att vi gjorde. Jag menar ingen kan det spelet som vi!

Sen drog hon hem.. lite deg vid datan... Sen åkte jag till älvängen typ 21.30.. Slagga där... kollade Yesman, grymt rolig.
Ja och nu är jag hemma... och det är skola imon... jaja.. första lektionen är foto.. ska bara kopiera... ganska lugnt .

Skev skrivning idag med. Men pallar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0