hjälp

Var och dansa igår. Grymt kul med lite enklare och roligare steg ! haha som man kan lära sig!
Lockingen är mega svår ju....
 
Var marknad i kälv igår med.. Sjukt mycket folk. Jag och Angelica kolla runt lite innan vi drog till Sportlife..
Skulle ju åkt till Tjörn/stenungsund kommer aldrig ihåg vilket.. iaf till Jennifer som fyllde år i tors, hon skulle ha fest.
men hon har varit sjuk i veckan så hon orkade inte.. Tråkigt, men man förstår ju de.. Ja så vi jaga ny fest, inget napp..
Åkte till Skepplanda och kolla fotboll, kom ju på att det var seriestart-.- o hade inte mkt pengar.. eller jag hade inget.. angelica hade.. så vi satte oss iaf där o kolla en kvart eller så.. sen ser jag några små flickor komma med en kassagrej
haha då reser vi oss och går.. Luffare vi är! Drog till Älvängen och käka pizza.. Angelica pröjsa (Y)
Sen gick vi till bussen.. skulle åka hem, men Allan ringde o sa att Viveka ville vi skulle komma bort... Vilket vi gjorde, eftersom vi inte hade så mkt annat för oss.. Dom hade precis ätit när vi kom.. satt där och tjöta lääänge.. Gick och köpte chips och dip kvart i tolv.. As soft o bo i Älvängen bara att gå o köpa sig lite gott om man blir sugen! Men de kan man inte här -.-

Träffade Mattias en stund med (A) .. stackare som fick komma ut i kylan! :o

jaja.. Gick hem från Lödöse tog oss 1 timme!  kallt va de!

slagga till 11.. käka frukost... Drog hem.. gick då med.. så jag har gått mkt mkt nu!!:O

Jo! Fick G på mediekommunikations provet, sjukt glad!
Så hade jag ju Prov i historia igår.. Första -och Andra världskriget + förintelsen..
Jag skrev hur mycket som helst på " första världskriget" delen.. 2:a Vk ganska mycket på första frågan där.. sen förintelsen o de... Jag tyckte de gick rätt bra.. Kund emer än vad jag trodde (Y) Får bara hoppas på G
nu har jag två saker till i historian som måste göras.. men de kommer... i en snar framtid

Kommentarer
Postat av: Angelica.S

jobbigt var det !

2009-04-26 @ 12:22:19
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0