Det går bra nu !

MVG i fotografisk bild A :D Hejja mig!!

Redovisade bilderna jag fotat/framkallat/kopierat idag.. :)
Dokumentär  MVG
Porträtt VG+
Övrigt MVG

vad glad jag är :)

Angelica var ju med på flera bilder på både övrigt och dokumentär. haha Det måste vara hon osm är så snygg :) Därför Bjarne Satte MVG på dom ;) or what !!



Provet gick väl inte lika bra.. Kan inte mediekommunikation sjukt svårt kom iaf ihåg att Aftonbladet var den första tidningen och att den kom ut för första gågen 6 September 1830 :)  sen har jag väl glömt resten...
vet att Expressen kom senare och blev den största kvällstidningen.. för den hade större bilder, klart och rappare språk.. -ingen tidning hade presenterats som den innan..

Nu vet jag inget mer !!


Kommentarer
Postat av: Mami

Längtar efter att få se alla bilder.

Grattis

Kram

2009-04-21 @ 22:50:48
Postat av: Anonym

HAHAAHAH, ja , det måste ju ha varit jag ... xD not

2009-04-22 @ 09:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0