Dagen Efter..

Nu är jag sjukt seg, vet inte hur mycket jag kommer orka idag.. men det ger sig..
iallafall--
Igår var det roligt, åkte hem till Magda..
Fixade iordning mig. Sen kom Daniel, Max och Emelie. Satt och tjötade lite, Ringde dit  Carl.
VI åkte väl mot surte runt halv 11 tror jag. Daniel och Max blev avslängda från bussen, Carl gick av med dom,,, Vilken Gentleman han är.  Vi åkte vidare, dom fick ta nästa buss.
När vi väl va där.. hittade vi ju inte Emma, men sen dök hon upp!

Sen körde vi ölspelet eller va det va.... Inte det roligaste spelet man spelat.
När det tog slut, drog vi o dansa gärnet, bara Jag Emelie och Magda på dansgolvet.. Dom andra var bara torrbollar..
Men sen så fick vi ingång det hela ! :)

orkar inte förklara mer ! Nu ska jag äta !


Kommentarer
Postat av: Mona

Hur står det till idag (söndag) då???

2009-04-05 @ 10:26:23
Postat av: Angelica.S

hahah, nu blir jag nyfiken..

varför blev dom avslängda från bussen ?

2009-04-06 @ 11:31:25
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: viveka

Jo det ska nog bli kalas men jag ska nog ha det på helgen innan eller helgen efter har inte bestämt än men hör av mig när det är bestämt.

2009-04-06 @ 14:17:32
URL: http://vivekaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0