boys boys boys, we like boys in cars

Idag började jag fem i elva som jag sagt tidigare. .
Tog moppen ner till Lödöse och åkte 10 bussen till skolan, när jag kom fram bar det av direkt till c10 för att fixa med lägenheten till samhällen.. Sen Började svenskan och vi hade redovisning om Bröderna Grimm, Niclas,Emma,Magda och jag.. Gick kanon Visste ni att sagorna dom skrev ner var mycket råare än vad dom är på film.. disney har nämligen ändrat om..  Tillexempel Askungen.. När den där styvsystern skulle ta på sig glasskon var ju foten förstor. Så de högg av hälen så att den fick plats..  Sen blev någons ögon urhackade av duvor...
haha ja där ser man...

Iallafall.. Sen var det Samhäll och vi skulle redovisa vår "lägenhet"  Vi hade 100.000 kr att investera på en 1:a ... Det var svårt..  men vi lyckades iallafall tillslut..  dom som hade 10.000 kr vann  när vi röstade om vilken som var bäst.


peace n Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta? Vi fick inreda en 2a som hade 28000kr :S

2009-04-28 @ 22:00:10
Postat av: Sofia

sv Anonym: Det var tre prisgrupper

10.000:-

50.000:-

100.000:-



Så vi som hade 100.000:- hade ju större press.. Vår skulle vara mycket snyggt inredd och så vidare...

När gjorde du detta då föresten ?

2009-04-28 @ 23:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0