bakar..

och det går åt helvete! Jäkla kakor!  Nu ska jag iallafall inte baka mer ! Den saken är klar.

Igår var jag hos Angelica.. Vi skulle planerat för fest! Men blev inte så mycket med de . höhö,,, skrev en lista på vilka som kan tänkas komma typ.. sen spela vi Eyetoy eller va de heter istället.  jobbigt må jag säga.
Efter de tänkte vi ge oss på singstar.. men då funkade inte de :( mä

Och gissa vad! Angelica dammsög övervåningen! Ja, ni hörde rätt.  Nejdå så taskiga ska vi inte vara!.. Angelica brukar allt dammsuga ;)  men medans hon gjorde de... satt jag vid photoshop o försökte göra om en bild på angelica.. gick ju sådär! haha.
Sen kom pappa... då va de hemfärd.. och laga mat.. Kebab, pommes och kebabsås.. Mycket godare än köpematen på  grillen OCH Affrikana  yes yes..



Imorgon är det föresten någon speciell person som fyller år .. :) weeoo!
Min Ba-be. japp, det är så hon sa... Ba-be när jag mena babe!

ut till köket och hjälpa sis ....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jadå, det ska jag ;)

2009-04-09 @ 14:35:31
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0