Fjärde Advent.

Ja idag är det fjärde advent. Snart julafton alltså. Hoppas snön kommer också, alltid lite extra mysigt. För hur många jular har vi vart utan snö nu ? många känns det som.

aja.. idag har jag jobbat.... och handlat julklappar. fick faktiskt klart allt idag?.. och hade inte ens börjat innan idag.
Hoppas det blir bra presenter. Klart d blir, jag som köpt dom ju. höhö

hade skolavslutning i fredags så skönt.
var på julavslutnings fest med klassen hemma hos emma i surte senare på kvällen, riktigt trevligt o mys :)
hade julklappsleken.. jag fick tre paket.. en dubbel klubba, en kondom och karlssons klister haha. såååja.

men nu ska jag sova, upp o jobba imon. hajhajrååligt




God natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0