Andra Advent .

Idag har jag inte gjort något speciellt.
Färgat håret helt själv. Gick väl sådär. haha. Men vad ska man göra när ingen vill hjälpa mig och jag verkligen måste.
Annars har jag inte gjort något idag. Inte igår heller, har varit sjuk i några dagar så har bara tagit det lugnt dena helgen. Fast hade ju helt andra planer. Menmen.
Pappa kommer hem idag från Engelberg. Fusk! hade inte alls tackat nej till det.
Men Åker med Annie till fjällen över sportlovet istället. Är sjukt sugen på åka skidor nu.

Aja Är iallafall Andra Advent idag.
17 dagar till julafton.
Har inte handlat en enda julklapp, vet inte hur jag kommer hinna och hur jag kommer ha råd? Kaos blir det.





Kommentarer
Postat av: Annie

Jaasååå? Men gö d!

2008-12-09 @ 11:22:25
Postat av: Sofia

HAHA hur hitta du mig ?

2008-12-09 @ 20:43:41
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Sen har vi platser kvar om du är sugen att åka skidor vecka 3.......

2008-12-14 @ 18:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0